انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 11
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 4
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 16
    بازدید ماه بازدید ماه : 15
    بازدید سال بازدید سال : 143
    بازدید کلی بازدید کلی : 4703

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.222.115.120
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد

سامانه آزاد امکان انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98  را همانند انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 به وجود آورده است. لذا کلیه داوطلبانی که پس از دریافت کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند در انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد شرکت نمایند. برای استفاده از این امکان لازم است شماره داوطلبی و اطلاعات هویتی خود را به همراه داشته باشید.

با توجه به انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98 کلیه داوطلبان می‌توانند بدون اینکه مشکلاتی در رابطه با نحوه انتخاب رشته داشته باشند و یا اینکه سردرگمی های ناشی از ارتباط رتبه و تراز کسب شده را با رشته‌های موردعلاقه داشته باشند، می‌توانند به راحتی بدون هیچ گونه نگرانی به وسیله انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد لیست تمامی رشته‌های موجود را ملاحظه نمایند.

برای استفاده از انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98  می‌توانید با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد و وارد نمودن اطلاعات خود، به سامانه موردنظر وارد شوید. کلیه داوطلبان توجه داشته باشند ، لیستی که پس از انتخاب رشته دانشگاه آزاد در اختیار کلیه داوطلبان قرار می‌گیرد، شامل تمامی مواردی نخواهد بود که داوطلبان در آن لزوما پذیرفته شوند. بلکه به صورت احتمالی تمامی این رشته‌ها را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند.

 

جهت اطلاع از انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98 ، انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد ، انجام انتخاب رشته اصولی و دقیق با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد فرصت بسیار خوبی است که در اختیار تمامی داوطلبان قرار گرفته است. با توجه به اینکه هر یک از داوطلبان بدون هیچ‌گونه محدودیتی در رابطه با رشته انتخابی و… می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند، بنابراین فرصت مناسبی برای آنان خواهد بود و فهرست کاملی از تمامی کد رشته محل های موجود در دانشگاه آزاد را که احتمال قبولی شما در آن زیاد خواهد بود را به دست می آورید.

خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی با این امکان فرصت مناسبی در رابطه با انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان قرار داده است. که با توجه به آن، بدون هیچ گونه محدودیتی در رابطه با انتخاب رشته فرد، به راحتی و با ورود به سامانه دانشگاه آزاد امکان انتخاب رشته به وجود آمده است. تنها هزینه‌ای که شما باید برای ورود به سامانه پرداخت نمایید، هزینه زمانی خواهد بود.

برای کسب اطلاعات کامل و کافی در رابطه با انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید و متخصصین و مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشند. انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98 به همراه مشاوره رایگان تنها با یک شماره امکان‌پذیر می‌باشد.

 

انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98 برای کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در تمامی گروه های آزمایشی امکان پذیر می باشد.

 

 

نحوه انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98

نحوه انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98 با ورود به سامانه ایران تحصیل و یا سامانه آزاد آغاز می‌گردد. کلیه متقاضیان توجه داشته باشند که با توجه به اینکه انتخاب رشته در این دانشگاه منحصر به چند انتخاب بیشتر نخواهد شد و همچنین تعداد ظرفیت محدودی را می‌توان جهت انتخاب در نظر داشت، بنابراین بهتر است با دقت عمل بیشتری در رابطه با انتخاب کد رشته محل‌ها داشته باشید.

پس از وارد نمودن اطلاعات خود، با توجه تراز شما فهرستی از رشته‌های دانشگاه آزاد در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید به راحتی از بین لیست موجود دست به انتخاب بزنید.انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد برای هر فرد لیست متفاوتی از رشته‌ها را با توجه به هر گروه آزمایشی ارائه می‌نماید. چرا که تراز داوطلبان با یکدیگر متفاوت می‌باشد.

شایان ذکر است که انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98 به معنای انتخاب رشته اصلی داوطلبان نمی‌باشد. لذا نباید داوطلبان این‌گونه تصور نمایند که ارائه لیست موجود به معنای انتخاب رشته نخواهد بود و هر داوطلب لازم است به هنگام انتخاب رشته و ثبت نام خود به انتخاب دست بزند و لیست رشته‌های مورد علاقه خود را وارد نماید.

 

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98

 

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

برای انتخاب رشته اصولی و درست رعایت برخی از نکات بسیار لازم و ضروری به نظر می‌رسد. چنانچه این انتخاب رشته به درستی صورت پذیرد، منجر به نتیجه خوب و مورد انتظار داوطلب می‌گردد بنابراین با رعایت نکاتی که در ادامه ارائه می‌گردد، به راحتی می‌توانید بدون ترس و نگرانی به انتخاب رشته خود بپردازید. تنها شرط لازم برای پذیرش در رشته‌های مورد نظر، رعایت این نکات می‌باشد.

برای انتخاب رشته ابتدا لازم است علایق و استعداد خود را بشناسید و با توجه به علایق و استعداد ، به انتخاب رشته بپردازید. برای شناخت علایق و استعدادتان اگر در سردرگمی به سر می‌برید و یا اطلاعاتی در این زمینه ندارید، از مشاورین ما می‌توانید کمک بگیرید و با استفاده از آزمون‌های معتبر به درستی تصمیم‌گیری نمایید.

در بین لیست انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98 ابتدا رشته‌های مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و سپس به گزینش بین این رشته‌ها بپردازید. خوشبختانه سهمیه‌های بسیج در دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته محاسبه می‌گردد و سایر سهمیه‌ها نیز با توجه به تراز قبولی داوطلب در رابطه با پذیرش و یا عدم پذیرش آنان تصمیم‌گیری می‌شود.

 

مشاوره انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98 با توجه به پیچیدگی ها و مشکلاتی که ممکن است داشته باشد، برای هر یک از داوطلبان می تواند متفاوت باشد. بنابراین با استفاده از مشاورین و متخصصین ما تمامی راه ها آسان خواهد بود.  هر یک از داوطلبان می توانند با این ارتباط از انتخاب رشته مجازی رایگان بهره مند گردند.

نحوه گزینش به هنگام انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98 نیز پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد. بنابراین برای این پیچیدگی ها می توان راه حل های بسیار مناسبی ارائه داد. برای کسب اطلاع در رابطه با انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد می توانید با استفاده از مشاورین و متخصصین ما اطلاعات جامع و کاملی را کسب نمایید. متخصصین ما همه روزه و در ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

 

جهت اطلاع از انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98 ، انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد ، انجام انتخاب رشته اصولی و دقیق با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98

کانال اطلاع رسانی انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98

 

بیشتر بدانید

انتخاب رشته دانشگاه سراسری 98

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

چگونه انتخاب رشته موفقی داشته باشیم

کارنامه کنکور سراسری 98

سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام کنکور سراسری 98

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور 98

فهرست حذفیات کنکور سراسری 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

بهترین منابع کنکور سراسری

حذفیات کنکور سراسری انسانی

انتخاب رشته مجازی رایگان دانشگاه آزاد

انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد 98

منبع : انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد




تاریخ ارسال پست: دو شنبه 30 مهر 1397 ساعت: 10:16
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: